GNF Ung hentet markedsinspirasjon hos Nøgne Ø

GNF Ung hentet markedsinspirasjon hos Nøgne Ø

06. juni 2024 | Tekst: GNF
Markedsføring av alkoholholdige produkter er en utfordrende sport. Hvordan har Nøgne Ø klart å «brygge» sin internasjonale posisjon på reisen fra lokal aktør til å bli en internasjonal leverandør av unike drikkevarer?
Takk til markedssjef Tom Young hos Nøgne Ø for faglig- og historisk innsikt da GNF Ung var på besøk for inspirasjon, omvisning og spennende smaksreis hos landets ledende og største produsent av håndverksøl, Nøgne Ø, som har stort fokus på smak, kvalitet, personlighet og innovasjon i produktene sine. 

Nysgjerrig på mer? Sjekk hjemmesiden og eventkalenderen deres.

Er du under 45 år, i jobb, eller student, er du velkommen til GNF Ung nettverket vårt.
Samlinger for nettverket legges i næringsforeningens arrangementskalender og deles i næringsforeningens nyhetsmails i tillegg til egne invitasjoner til nettverksmedlemmer.

Klikk her for en sveip gjennom besøket hos Nøgne Ø.